angelina-underbara ponny


Igår var Vanillin så fruktansvärt fin. Så sjukt duktig hon är! Red ut en sväng sen gjorde jag lite skänkelvikningar och så efter vägen. Och hon gjorde så klockrena skänkelvikningar. Sen så tränade jag på övergångar. Och hon var så lugn och fin och saktade av direkt jag bad henne och hon lyssande så himla bra på mina små hjälper. Hon är en sån fantastisk ponny. Hon har verkligen olika humör helatiden

Ikväll så ska jag hoppa med henne på hoppspecialen. Hoppas hon är lika fin i kväll som hon var i går.
Känner verkligen att jag är seg på att sättaigång henne...=) måste ju börja hoppa å markarbeta mycket mer nu. Men ska inte hoppa flera gånger i veckan endå men ska börja hoppa 1 gång i veckan och försöka ha bommar 1 gång i veckan :)


Kommentarer
Postat av: Cherie

Jätte fina är ni! :)

2011-12-14 @ 12:36:38
URL: http://Http://cherieannielantzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0