amanda-pikkan

Direkt efter skolan, i -28 grader for jag ut en sväng på Pikkan, for först i skogen och ponnyn var superpigg, men lugnade ner sig rätt fort. Dock höll jag på frysa ihjäl..
Sen gick jag ner på ridbanan i typ 15 minuter och dressyrade lite och då var hon superfin, tränade mycket halter.

Gia ska vila nu tre dagar, alltså måndag-tisdag-onsdag. Egentligen var det tänkt nästa vecka, men eftersom det är ruskigt kallt den här veckan så får hon vila nu istället. Sen om ca 3 veckor, iallafall 5 Mars åker vi troligtvis till Luleå på hopptävling.
Hade egentligen tänkt fara till Umeå den 26, men alla stallplatser verkar vara slut och jag vill inte ha henne i transporten eftersom vi vet ju inte hur kallt det kommer vara så då åker vi till Luleå istället, men det blir nog toppen! Klasser har jag inte riktigt bestämmt än, men det får vi se!


Kommentarer
Postat av: Josefin Strömberg, ponnyryttare i norr

Fin ponny! :)

2011-02-17 @ 09:45:30
URL: http://josefinstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0