angelina-bommar

Idag red Amanda Vanillin. Och jag red Bella :)! Vi la fram 5 bommar men avståndet 90cm. Det vart superbra avstånd för både Bella och Vannis. Vi värmde upp först i 10 min typ.Efter det så travade vi över bommarna på en långsida. Och på andra lång sidan galopperade vi. Vi jobbade dom länge i båda varven. Bella kändes super fin och fattade superfina galopper. Vi skrittade av i ksk 10min. Så sammanlagt red vi drygt 45-50 min med lite skritt pauser också. Vannis och Amanda såg jättefina ut tycker jag verkligen :D! Bella var snäll som vanligt gjorde bara det hon behövde.

I morgon ska Vannis ut på en galopp sväng. Kort galopp för att dra in hennes feta mage (A)! Bella ska få vila. Hon har gått hårt dom 2 senaste dagarna. Sen ska jag nog bara ut en liten sväng på tisdag, sen hoppspec för bella :)
Vannis ska vila onsdag sen går hon hela veckan. :)

Bildbomb från igår ;)!
foto: Olivia LA!



























så jävla söt :')---^

Hamilton♥



Vanillin♥


Så nu får ni lov att KOMMENTERA! :)

Jag vet att Bella ibland går i överfrom och lägger sig på bogarna. Men vi kämpar på och det går bättre och bättre. Min skänkel har också lust att glida bak ibland :P! Så inga kommentarer om det tack :)!

Kommentarer
Postat av: Matildas mamma

Du har verkligen fina hästar!

2011-02-14 @ 19:56:22
Postat av: Josefin

Fina bilder :D

2011-02-14 @ 21:09:04
URL: http://srkbast.blogg.se/
Postat av: Caroline

Trevliga bilder =)

2011-02-15 @ 20:59:06
URL: http://ridinghorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0