angelina-dressyr

Idag red jag ju som sagt dressyr inne i ridhuset. Vannis var super pigg i början men efter lite uppvärmning så gick det bättre. värmde upp i kanske 20 min sen skrittade jag henne. Sen körde jag lite skänkelvikningar. Hon kändes super mjuk och fin i kroppen. Vädligt bra framm till handen också!

Sen testade Amanda att rida henne och det såg superfint ut! Jag red pikkan lite också och hon är så himla söt :) men lite vinglig. Men det är ju klart hon är ju bara 5 år :]! mycket kvar att lära! Amanda har kommit en bra bit med henne redan!

Imorgon ska jag kanske ha lite bommar med Vannis och tror att jag rider ut på Bella en liten sväng inget jobbit utan bara en lite sväng så hon får röra på fläsket!

Nu ska jag sova, mamma filmade inget idag så ni får överleva tills i morgon när Olivia fotar mig.

GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0