angelina-gaaaald!!!

Idag for vi in till stan då köpte jag en Lami-cell hjälm!:D Don hade kommit till royal nu så vi for dit direkt och köpte en svart storlek S. GLAD GLAD GLAD!!!!!

Sen for jag och Olivia ut och red på ponnyerna. Olivia hade Bella som vanligt och jag Vannis. Idag så gick Bella och Olivia före mig och Vannis och det gick superbra! men Bella tyckte allt var läskit typ. Hon är inte sp modig ;)! HAHA söt ponnie! Vi for runt brönen och hem. Vannis sköte sig superbra. Bara lite lagg i bland men annars så sköte hon sig. I morgon ska jag skynda mig hem och intervall träna Vannis efter brännan vägen.

Bella ska löshoppas i morgon! På hoppspecialen! ÄR ASTAGGAD!

HJÄLMEN I MITT HJÄRTA! Den var sjukt skön och den känns knapp att man har den på huvet!
FETHISS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0