angelina-löshoppningen

Igår så löshoppades Bella. Hon var såå dukitg!! hon har verkligen utvecklats ens förra gången. Men är fortfarande lite slarvig med sina framben. Dom höjde som högts 1 meter till henne. Hon suddade i bommarna men rev inte. Anna säger att det kan bli bättre när hon får mer skänsla. Jag är iaf supernöjd över gårdagen med henne!
Hon bockade som tusan efter hindret med så himla söt hon är :]!
Film kommer kanske sen ikv :)!

Vanillin red jag ut på. Hon var helt galen... Börjar verkligen tröttna på henne nu. Hon är aspigg och stark ute och så fort man kommer på en ridbana eller in i ridhuset så är hon typ antingen sur å seg eller bah lugn.. Fattar inte att det ska vara så hilma stor skillnad. Men men...

Idag ska jag rida dressyr på Vanillin på min ridbana. Och Bella ska bara ut och röra på sig.
Igår var det -34... Och i morse var det -30 så vi får ju se om det ens går att rida idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0