angelina-markarbete/uteritt

Idag så fotade Olivia när jag red Vanillin. Värmde upp på fyrkanten, tempoväxlingar och lite små volter. Red fram ganska länge. Hon kändes as fin i dag. Hon var inte trippig eller nått. Kan ji bero på att hon gick hårt i går. Men iaf så efter det så gick jag över bommarna några gånger i båda varven. Hon kändes superfin hon lyssnade bra på mina hjälper och mina halvhalter. Efter det så gjorde vi några skänkelvikningar som i går. Men det gick inte super bra men jag är nöjd iaf.
Sen tog vi av sadel på henne och tog lite söta kort på oss:)!
När vi kom in i stallet så stechade jag henne lite hon tyckte det var jätteskönt.

Sen direkt efter jag red Vannis så tog jag in Bella och började borsta och göra henne i ordning. Jag for ut och red på henne i kanske 1 timma. For först stora brönet sen travade jag efter brännanvägen en bit. Sen skrittade jag hem och det tog typ 20 min hem xD! inte snabb ponny jag har.
Idag när jag galopperade så var hon aspigg! jag tror hon saknar ljuset. Vi har ju bara ridit i mörkret nu i veckan. Vädligt mysig ritt idag iaf!

Bildbomb kommer snart på Vanillin och lite bilder på Bella ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0