angelina-skola

Har jättemke skol grejer jag måste göra så ni får stå ut denna vecka och nästa. Snart är det också gymnasie val så jag har lite fullt upp just nu...

Idag fick hästarna raspade tänder och vaxinations spruta. ¨Vi raspade tänderna på Bella och Vannis. Det gick superbra. Dom hade inget fel på tänderna. Dom var helt friska. Dom ska ta det lugnt i 4 dagar så båda ponnyerna fick vila idag. och i morgon ska dom också få vila. Sen blir det att rida torsdag fredag :)!

Nu ska jag fortsätta med So´n Ha det bra :D!

haha mobba inte min arm jag vet inte själv vad jag gör xD!

Kommentarer
Postat av: FRIDA

vem haru som vetrinär?:P

2011-02-01 @ 22:30:09
URL: http://northhorsepower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0