angelina-snart ut

När jag kom hem så gick  jag ut i stallet och gjorde klart att mocka, sopa, hö, kraftfoder, vatten och sen städade jag lite också. Så allt är klart.

Kl halv 8 ska jag fara till ridhuset och rida ett hårt dressyr pass på Vanillin! Så jag hoppas att få henne lite slut engång. Bella får vila. Hon har en liten sur period nu så hon får vila extra mke :)! Kanke är hon lite brunsitg men det är ju så kallt och då borde dom inte vara det men men vi får se om de gör över om 1 vecka eller så;)!

När jag kommer hem ska jag försöka få in ett tillinlägg och kanske film om mamma vill filma. Ska kanske vara med Emil ikv ;)!

STOR HISS! ska beställa när jag får råd :D!

Kommentarer
Postat av: Annika

Oh, vem är Emil? :D

2011-02-18 @ 21:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0