amanda-dagens ridning

När jag kom hem från skolan så for jag ganska direkt ut och red Gia, blev en uteritt och hon skötte sig superbra. Tränade inte på något speciellt. Men imorgon tänkte jag rida lite på ridbanan och träna massa övergångsar osv som jag gjorde igår då jag var ute och red.

Pikkan vilade idag igen, sen imorgon ska jag rida ut på henne en bit och på onsdag ska jag ha henne på hoppspecialen!

Men istället red jag Pedro, syrrans ponny eftersom hon inte är helt frisk. Men det gick jättebra, red lite nere på ridbanan och tränade i början på rida han i en låg form, sen plockade jag upp honom lite och red på lite volter sen gjorde jag några övergångar mellan galopp och skritt, sen la jag ner honom, blev inte så jättelänge men ganska intensivt :)

Pedro fick stå för bilden idag :')

 

Uppdateringen är inte på topp, men i veckan har jag riktigt mycket skolarbete, dessutom måste jag ju hinna med hästarna som kommer i första hand och datorn kommer ju sist, men ska försöka så mycket som möjligt!

Men snart börjar ju nationella proven också, fast jag vet ju inte riktigt hur det är men, nån som tycker det var svårt eller lätt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0