amanda-statisktiken ökar

Vi blir så glada när vi ser att statistiken ökar, nu har vi upp mot 300 unika varje dag och ca 700 sidvisningar, dessutom har ni blivit mycket bättre på att kommentera och så får vi så många snälla kommentarer varje dag, fortsätt så! :')

Imorgon (idag) kanske jag och Pigan följer med angelina in och hopptränar, men vi får se, annars blir det bara lite ridning här hemma. Gia ska jag iallafall mest troligtvis ut och rida på, blir lugnt iaf då vi jobbade så hårt idag^^

Min fina Peek-A-Boo!

Nu ska jag gå och lägga mig, är verkligen trött, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Loella

Jag gissar att det beror på att det är så intressant att följa er utveckling + alla fina bilder å videos! Fortsätt så :)

2011-01-06 @ 10:12:33
URL: http://stallbrudarnas.blogg.se/
Postat av: Jessica - Sista året som ponnyryttare

sv; varsågod! Alltid så liak roligt att läsa eran blogg! Ni har så fina videos och bilder!

2011-01-06 @ 10:38:00
URL: http://frokenoslagbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0