amanda-träningsvärk

Förlåt för dålig uppdatering, men har haft fullt upp.
Var ju tänkt igår att jag skulle rida dressyr på Gia på ridhuset men magnegen var upptagen, det var gympa/träning. Och eftersom det var uppdaget där så tänkte jag att jag lika gärna kunde träna själv, så jag fick ett gympapass igår som verkligen känndes behövligt :') Dock fick Gia vila då, men annars skulle hon ha vilat idag så då red jag idag istälelt.

Idag red vi ut en sväng, blev efter bastuträskvägen men det var verkligen mörkt, såg knappt vars jag red om jag höll mig mitt på vägen eller i snökanten, men tror gia höll sig ganska bra själv så jag åkte bara mest med, haha :']

Nu ska jag fixa det sista till NO provet, sen ska jag försöka hinna ut och raka Pikkan igen, nu för andra gången men hon är verkligen lurvig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0