angelina-galen

Idag när jag red Vanillin var hon galen. När hon e så pigg så surar hon och tippar runt osv. Hon springer inte runt utan hon spänner sig i hela kroppen och surar när hon har överskotts energi. 2 ggr på rad levadade hon, asså stegra sen hoppa sen bocka typ. Hon var så rakarns pigg. Vi fick kort på det men vågar nog inte lägga ut det....Nu har hon vilat i 4 dagar och jag tror det får räcka för henne. För snart kommer hon annars att spränga hagen. Så jag ska fortsätta rida henne nu. Hon får vila nån annan gång igen drygt 4-5 dagar ;) Men iaf så galopperade jag först bort lite energi sen så travade jag runt på en vlot men inte så länge pga av att hon är lite stel nu när hon stått i 4 dar. Tog det bara lugnt inget krävande :)!

I slutet var hon superfin och då gav jag mig. Så ikv ska jag med Bella till ridhuset.:)
Kommer ett inlägg senare ikv också:)!

Nu Bildbomb.


somsagt så hoppade hon fram ;)!---^

här med...:)


HAHA cp ponny!<3---^























Ni kanske får mer bilder sen ;)!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tjohooo, hej vad det går!

Man kan verkligen se hur pigg hon var.

2011-01-15 @ 16:50:53
Postat av: Nora

Haha galenponny.com

Snälla lägg upp bilderna där hon levade eller vad det nu hette :p

2011-01-15 @ 17:24:19
URL: http://evlingeryttarna.blogg.se/
Postat av: Mye

Hihi, jag tycker det skulle vara skoj med bilderna då hon levadade(A):D

2011-01-15 @ 19:24:28
URL: http://myen.blogg.se/
Postat av: Isabelle :)

jag skulle vela se en bild på henne när hon går i lågform :)

2011-01-15 @ 22:42:44
Postat av: EmmaK

så fin hon är.

Jag har följt dig och vanillin as länge nu :) Jag följde dig på din angelinasvanillin.blogg.se också :)! Man ser att du har börjat att rida mer noggrant och mer ''träning'' ´nu :D! Älskar att se er ! ni är ett sånt fin ekipage!

2011-01-16 @ 21:40:26
Postat av: clara

Asså du har ju typ jordens sötaste ponny! ;o

2011-01-16 @ 22:23:49
URL: http://claraekholm.blogg.se/
Postat av: Josefin

Fina bilder :) Jätte fin ponny också ^^

2011-01-22 @ 21:03:20
URL: http://srkbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0