angelina-glömde :O

Igår glömde jag helt av att blogga:O fattar inte varför:O!

Iaf så red jag och olivia ut igår :) Vanillin var inte jätte pigg men endå typ taggad. Bella var då värre en Vannis igår. Bella blev rädd för några smällar men lugnade ner sig snabbt. Vi travade och galopperade lite sen for vi hem :)

Idag ska jag bara rida Vannis. Bella ska vara med på hoppspecialen på onsdag. så hon får vila idag.

Jag kommer nog inte ha så bra uppdatering nu.. För min dator krachade igår och den for in på lagning idag så jag hoppas jag får låna mammas dator nångång då och då. Så jag kan uppdatera bloggen :)!

Älskade bella :')

Vi får hoppas på att min dator kommer hem så fort som möjligt :)!

-angelina


Kommentarer
Postat av: my

hejsan :)

Hur gör man så som ni har headern? :)

Alltså att där det kommer upp senaste inläggen och sånt, kommer upp i samma höjd som själva headern? :)

2011-01-18 @ 15:38:25
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0