angelina-hoppspecialen i onsdags!

Har glömt berätta om hoppspecialen i onsdags!
Bella var super pigg på uppvärminnigen och ville lixom inte jobba utan hon bara snörde runt med huvet och bara sprang. Så uppvärminigen var inte den bästa. Men Vi hoppade studs och det var ju det jag hade önskat att vi skulle göra och då gjorde vi det och då blev jag glad xD! Vi hoppade först fram lite med inte alla studsen (det skulle vara 5 på rad) mem föst var bara dom tre inre uppe så dom fick testa sig lite, Bella var sååå duktig och det märktes att hon älskade det. Sen satta vi upp alla och jävlar vad hon bjöd mot hindrerna då. Det gick typ lite för fort men bättre det än för långsamt. Sen tog vi bort 2 st och hoppade in sen ett galoppsprån sen ett räcke sen ett galoppsprång sen ett kryss ut. Och Bella var så duktig och gjorde precis rätt. Är så stolt över henne :'D!

Anna tyckte att det var stooor skillnad från första gången vi hoppade studs. Och det är kul att hon ser skillnad. Det var också några som berömade mig efter jag ridigt med. Känner mig väldigt stolt över min lilla bellabebis :')!

Världens bästa Bella!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0