angelina-plugg..

Igår fick mina ponnyer på sig skorna igen:D! Vannis har ju sin vilovecka så hon rider jag inte nu :). Bella var duktig igår på hoppspecieln. Vi hade en superbra övning och sen hade vi galopp bommar också. På uppvärmningen var Bella super pigg och glad. Vi hade jättehård uppvärmning så bella var ganska slut just när vi skulle hoppa, men hon orkade iaf hela passet endå utan att vara svettig. Hon har verkligen fått till sin galopp nu den är väligt bra nu tyckte anna (min tränaare) med:D!

Idag hinner jag inte rida eftersom att jag har 5 läxor att göra.... helvete så jobbit det kändes. Sen vet jag inte vilket gymnasium jag ska gå.....

Kommentarer
Postat av: hanna ol

burträsk me oss så klart!!!! =D=D

2011-01-13 @ 18:18:21
Postat av: Sofia

Antagligen Burträsk;]

2011-01-13 @ 19:24:25
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0