angelina-ska skärpa mig

Jag har uppdaterat så superdåligt i veckan. Denna vecka har verkligen vart stressig i både stallet och skolan. Har massa ångest om att välja gymnasium och natoinelaproven som börjar nu. Har typ fått magkatar och massa skit... Eller vi vet inte om det är det men såfort jag stressar får jag ont i magen och vill typ spy... SÅ jag ber värkligen om ursäkt för min super dåliga uppdatering...

Idag så har jag inte hunnit rida någon av mina hästar utan jag har vart på bio med min tjejer:D! Vi såg the next 3 dagys. Den var faktiskt superbra :D! Men skit samma. Vanillin var galen idag i hagen. Hon sprang runt och stegrade och hade värsta upp visningen. Hon hade svansen rätt upp i luften och såg alltmänt maffig ut. HAHA sen höll hon på att drunkna i djupsnön xD! Hon sprang rakt ut i djupsnön dom dom inte har trampat upp(ihagen) HAHA jag höll på att dö ;)!

I morgon kanske det kommer nya bilder osv =) ska nog gå och lägga mig nu ;)!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hoppas att du mår bättre snart!

Krya på dej........

2011-01-15 @ 11:39:05
Postat av: Anonym

oroa dig inte för nationella proven! dom är jättelätta! det är så man skrattar åt dem när man får den! det kommer inte bli några problem! jag hade tex inte äns g i matte, men på NP provet fick jag vg xD så lätt är det!

2011-01-15 @ 14:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0