angelina-underbart

Idag kom jag hem kl 3 så då for jag ut och red på Bella i ljuset. När jag kom hem släppte jag ut Bella i hagen gav bella hö. Och Vannis och Hammi med men. Sen mockade jag klart i stallet och sopade. Sen gick jag in och åt middag. Sen gick jag ut igen och red ut på Vannis.

Bella var väldigt spänd i början av ritten men blev ganska snabbt lugnare. Red i kanske 50 min. Hon var riktigt piig på hem vägen. Hade på henne bröstan som jag håller på att träna henne att ha den. Ska börja hoppa med brösta på henne för hon sliter väldigt mke med huvet upåt ibald. Och då om bröstan stoppar upp så kommer vi inte ut balans :D!

Idag var vannis jättesnäll. Hon var inte rädd för bloar eller något annat. Det var hon ju inte igår heller. Så jag tror bröstan fungerar superbra på hennne :)! Red bara i 30 min. In i byn och tillbaka. Gjorde bara lite skänkel vikningar i trav på vägen. Lite lösgöärande. I morgon blir det Ida kurs kl 13:15 rider jag ;)! Olivia ska följa med och filma tror ja :) så då blir det säkert film i morgon!

FOTO: Olivia LA

Kommentarer
Postat av: lina

härligt! :D

2011-01-29 @ 19:45:13
URL: http://lina.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0