angelina-ut

Idag for jag och amanda ut och red på mina ponnyer. Amanda sov hos mig och det gick bra för Olivia att Amanda tog Bella ist :)!

Vanillin var helt jävla galen på väg ut. Hon trippade fram och levadade flera gånger och var helt galen. Hon kunde verkligen inte skritta. Hon skulle galoppera helartiden och bara studsa runt. Så vi galopperade vädligt mke idag. Till slut så lugnade Vanillin ner sig och belv som vanligt igen. Så på hemvägen var hon sig själv igen. Bella var jätte dukitg och Amanda rider henne super bra :)! Bella var lite trött på vägen hem. När vi kom hem gav vi dom hö. Snart ska jag fara och ha träning för Therese Gustavson. Asså jag ska träna min kropp ;)!

Sen ikv får vi se om jag hinner lägga ut film:)!

Kommentarer
Postat av: lina

hoppas på film! :D

2011-01-16 @ 15:35:44
URL: http://lina.beldo.se
Postat av: amanda

heej va bra att vannis lungnade ner sig men kolla gärna min blogg jag har frågestund just nu



2011-01-16 @ 17:01:18
URL: http://mindymagnum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0