angelina-vilo vecka

Idag börjar Vanillins vilovecka. Ska ha henne på ida träning om 3 veckor och sen är det en hopp tävling om drygt 1 månad så hon ska få sin vilo vecka nu. Ska även raka henne idag. Känn taskigt eftersom att hon ska stå hela veckan men hon ska få på sig dubbla täcken. Måste ju nästan raka henne nu eftersom att man hällst inte ska raka dom efter januari när sommarpälsen börjar komma. annars blir hon pälslös i sommar xD!

Så kommer in snart och ser om jag kan tvär gör ett inlägg och visa hu jag rakade hon :)!

Bella får vila idag eftersom att dom åkte så länge igår ich att hin inte är van. Kanske ska ut och gå med henne men vetinte om jag hinner det eftersom att jag måste bli klar med mitt NO prov... Hade gjort fel prov.....


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Vad är det för ras på din ponny? :D Otroligt fin blogg och älskar hästen!

2011-01-11 @ 18:49:04
URL: http://dressyrgalna.blogg.se/
Postat av: Mirjam

hejhej :)



jag dels följer eran blogg & dels så är jag kompis med er båda två på bilddagboken. tycker ni har fina hästar osv :)



jag och mina grymma vänner har precis startat en blogg om vårat stall & gemenskapen bland oss. det skulle vara jättekul om ni ville titta in någon dag :] kram

2011-01-11 @ 20:54:45
URL: http://familjensr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0