amanda-10 saker ni kanske inte visste

♥ Jag köpte Pikkan själv, för mina pengar.

♥ Jag har på senaste tiden blivit mer hopprädd för höga höjder.

♥ Första gången vi skulle pröva lasta Pikkan, tog över 2 och en halv timme och vi hade fortfarande inte fått in henne, nu lastar hon sig själv.

♥ Medans Gia var halt förra gången, red jag mycket en ridskole ponny som hette Mickey och tävlade även honom.

♥ Innan jag köpte Pikkan hade vi ett annat D-ponny sto pågång, affären var nästan helt klar bara veterinärbesiktning som skulle göras, men försäljaren ville inte skjusa hästen till en klinik och göra en veterinärbesiktning så blev inget. Ponnyn stod på ett försäljningsstall i söder.

♥ Min första ponny var också ett skäcksto som Gia.

♥ Jag har flygit av Pikkan 3 gånger, och då menar jag flygit.

♥ Alla olika tränare jag ridit för med Pikkan säger att hon har massor med kapacitet.

♥ Jag har tävlat Pedro 3 tävlingar, 6 klasser och har blivit placerad i varje klass, vinst i 5 av 6 stycken, 3:a i 1.

♥ När jag och Gia var i Södra Umeå och tävlade hoppade vi våran första LB som gick jättebra, anmälde mig då för att debutera LA i Luleå, några dagar före tävlingen trampade hon sig själv med brodden och blev halt, där börjar våran långa tråkiga historia.

Kommentarer
Postat av: Julia - träningsryttare

2011-07-22 @ 18:13:04
Postat av: Line - träningsryttare

Fruttis står i Medle nu :) hon gjorde då de i söndags då jag var där ;)

2011-07-22 @ 18:14:25
URL: http://traningsryttare.blogg.se/
Postat av: ruuuut

hur mycket kostade pikkan då? han borde ju ha varit jätte billig

2011-07-22 @ 23:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0