amanda-förlåt

Förlåt för kass uppdatering, har verkligen inte haft ork eller viljat uppdatera.

Iallafall i fredagskväll var jag på stadsfesten, hela kvällen och halva natten typ, hah. På lördag så red jag ut på Pikkan efter Lotta´s väg. Blev mest trav i en låg och avslappnad form hela tiden, och hon skötte sig kalas.
På kvällen for jag till stadsfesten igen.
Idag skulle jag ju egentligen tävla Pikkan i Luleå, men strök mig. Eftersom inte Angelina skulle fara så kännde jag inte för att åka dit typ 2-3 timmar själv för att hoppa 1 klass sen åka hem igen, isåfall vill jag ha med mig två ponnyer men Gia vet vi ju inte ifall hon är halt igen så hon kunde jag ju inte ta, så då kännde jag inte alls någon tagg på att fara. Ska istället tävla om 2 veckor i boden, eller om 4 veckor i vindeln, vi får se.

Idag har jag ridit ett dressyrpass på Pikkan på ridbanan, och hon var superfin! 
Tränade mycket skänkelvikningar, öppna och sluta, även en hel del övergångar. Red även igenom LA:1 dressyrprogram och hon var så duktig så, helt nöjd med henne idag.
Ska rida Pedro senare ikväll, och blir även då ett dressyrpass på honom.

Förövrigt så kan jag säga att vi fått tid hos ATG kliniken på torsdag. Hoppas på det bästa för min lilla ponny!

Kommentarer
Postat av: anna

hoppas att det går bra för henne! :)

2011-07-03 @ 20:53:33
URL: http://annaojessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0