amanda-hoppningen

Blev att jag hoppade hemma istället, orkade inte åka in med två ponnyer, kännde mig alldeles för trött för det.
Men iallafall så hoppade jag hemma istället, vi har ju inte lika mycket hinder, hade tänkt mig 10 studs ungifär men blev bara 6 stycken så hoppade jag någon extragång istället.
Började iallafall med Pikkan, på uppvärmningen var hon jättejobbig, släppte lite mer mot slutet så då började jag hoppa lite, hon tyckte det var jobbigt men skötte sig jättebra, efter travade jag henne lite mer och då blev hon verkligen superfin!
Sen var det Pedros tur, han var också riktigt duktig, men ibland slarvade han lite och inte riktigt lyfte benen ordentligt, men bra övning för honom, sedan så gjorde jag om studsen till en kombination och hoppade den 3 gånger med han, inte alls höga höjder utan bara småhinder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0