amanda-ida träningen

Jag är faktiskt väldigt nöjd över träningen för Ida idag.
Vi fick jobba med nya grejjer, sådant som Pikkan tycker är svårt och som hon håller på lära sig nu men hon är så duktig så. Vi fick jobba lite med skänkelvikningar och en hel del med förvänd galopp, och eftersom Pikkan har extremt lätt för galoppombyten så trodde jag det skulle bli jättesvårt, men när jag hjälper henne den hjälp som hon behövde så gick det kanon, men då jag slarvade så bröt hon antingen av eller bytte galopp, men hon var verkligen jätteduktig idag. 
Är dock inte riktigt lika nöjd över min egen ridning, min sits sög och så höll jag på något konstigt med mina armbågar hela tiden, ahah måste skärpa mig med det.

Mamma filmade massor, har inte kollat igenom allting ännu men har klippt ihop lite klipp iallafall, kanske kommer en till film någon annan dag när jag kollat igenom resten :)


Kommentarer
Postat av: Lilli<3

det såg jätte bra ut:)

2011-07-13 @ 11:03:56
URL: http://bettyorover.blogg.se/
Postat av: Frida

Hon är så grymt fin, extremt fin för att vara 5 år och du rider henne fantastisk. Ni kommer komma hur långt som helst om ni fortsätter som ni gör:-D

2011-07-13 @ 13:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0