amanda-kommenterer

Har ni några bra tips på skillader mellan att rida i skor och i stövlar? (:
Tidigare red jag alltid med ridskor och strumpor, sedan började jag andvända mig av chaps eftersom ofta den lilla ''flärpen'' längst bak på skon börjar peta ut och trycka mot hästen ifall man trampar ner hälen, och då blev det bättre med chaps. Tyckte också det var skönare eftersom man fick ett bättre stöd.
Men sen köpte jag ju ridstövlar och det tycker jag är det bästa, går snabbare att få på och av, (iallafall för mig) sen betydligt bättre stöd för skänkeln och så är det ju snyggast enligt mig

När kommer bloppisen?
Så fort jag har tid, har ju slutat jobbet nu, så förhoppningsvis snart! Måste ju hitta något att sälja också ;)

Ska ni inte ha en sommrigare design snart?
En ny design är påväg och är nog klar när som helst, kanske till och med idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0