amanda-regn

Tråkig och regning dag idag..
Som tur så ska iallafall Pikkan vila, haha vill inte ut i regnet :$ 
Gia vilar ju fortfarande också, men Pedro ska jag nog rida iallafall, vet inte vad jag ska rida men någonting blir det iallafall, funderar på lite longering, men vi får helt enkelt se.

Angående bloppisen som många undrar om, den kommer! Jag har bara inte orkar plocka och söka åt de saker jag inte vill ha kvar.
Men jag har en fråga, vill ni jag ska lägga upp alla saker på en och samma gång eller vill ni jag ska lägga upp en grej i taget, tex 1 grej som ska säljas varje dag?
Ni väljer, men isåfall måste ni kommentera vad ni vill, annars väljer jag själv :)

Kommentarer
Postat av: Linn - Hon med skimmeln

Alla saker samtidigt :)

2011-07-17 @ 11:34:29
URL: http://linnkeelane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0