angelina-bella :')

For ut och red på Bella idag efter 2 dagars vila. Hon var så himla mysig :')
När jag gjorde iordning henne så typ stod hon och bliúnda när jag bortade henne och gjorde ingenting. Sen for jag sjövägen. Det är perfeckt väder i dag! Solen lyser och det är 17 grader i skuggan. alldeles perfeckt!
Travade ganska mycket och bara tog det lugnt. Sen efter att jag hade tagit en galopp så gick jag in på en äng och testade ställa och böja henne på en volt.

Det har ju inte funkat så bra dom senare veckorna. Men hon var superfin idag :'D! Sen skrittade jag hem.

Hon behövde verkligen dendär vilan. Ska kanske ha lite markarbete med plutten i morgon!

Det är många som undrar hur det är med Vanillin. Och ska jag vara ärlig så vet jag inte. Hon står i hagen och ser fet ut. Hon ska få stå 1 vecka. Sen ska Anna få se henne på linan igen. Om det är bra igen så var det troligen en sträckning. Om det är kvar ska vi till Kliniken.




Bella idag :'D!

Kommentarer
Postat av: olivia

Vad roligt att det börjar gå uppåt igen :)!

Jag kommer och fotar er imorgon om du ska markarbeta ;)

2011-07-03 @ 19:29:31
URL: http://baraolivialas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0