angelina-dagen

Så här ser typ min dag ut idag.
Ska starx ut och rida på Bella. Vet inte vad jag ska rida eller vars. Men det blir nog ut igen. Troligtvis träna galoppen idag också. Sen ska jag fixa klart i stallet och göra iordning mat och sånt. Sen ska jag kanske till byn och äta middag med min familj och annat folk. Sen ska jag till trästock festivalen ikväll också!
Så blir en fullbokad dag idag med !
Igår hade jag en superkväll med tjejorna och några boys! Dansade och hade as kul. Sen får vi inte glömma våran promenad till frasses med Hampus å Rasse ;D Sjukt kul kväll iaf!
Men nu ska jag dra mig ut i det mulna vädret..:/
Gammal bild på min och Vanillin när vi tävlade LC i Umeå.

Kommentarer
Postat av: Alice

Snygg blogg! :D

2011-07-23 @ 19:20:29
URL: http://connoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0