angelina-finns ljus i livet

Det finns både ljus och mörker i mitt liv just nu. Mina känslor är så olika helatiden. När jag tänker på Vanillin så känns allt bara så jävla tomt och jobbit.. Men när jag tänker på Bella blir det något ljusare. Hon har blivit hen helt ny ponny sen jag red för Ida. Hon är så sjukt mkju i munnen och kroppen. Jag sitter typ bara och åker med nu.

Idag var hon helt jävla amazing! Kände inte igen henne. Hon hade lätt för allt helt plötsligt. Hon gjorde precis som jag ville utan ett enda litet steg fel. Hon följde med min hand och böjde sig runt min skänkel som om det vore det enda hon gjort i sitt liv! Och i galoppen med! Hur sjukt duktig är hon inte :')

Olivia fotade oss så nu kommer bilder.
(jag vet att jag hade ganska långa tyglar men det var för att hon ska jobba ordentligt med ryggen. Men ibalnd går hon lite överlod. Men som sagt hon är ungponny!)

Beauty For Bell♥












gumman lilla♥

Kommentarer
Postat av: emma

hejhej, har en fråga :

går vannis, bella, pikkan & gia i samma stall allihopa ? :)

2011-07-17 @ 23:43:42
Postat av: ellen

Så sjukt fin hon är :D!!



2011-07-17 @ 23:51:51
URL: http://jagellens.blogg.se/
Postat av: Madde

Riktigt fina bilder :D och fina tillsammans :)

2011-07-18 @ 18:01:46
URL: http://westerdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0