angelina-ida träningen

Asså det gick så jävla bra igår på Ida träningen med Bella. Hon var så jävla duktig och lyssnade så sjuktbra! Har fått massor med bra tips och saker jag behöver träna på. Det här kommer bli så himla bra:'D! Är verkligen överlycklig!
Ida är så sjuktbra, jag lär mig allt och kan förstå allt.

På slutet så galopperade vi i värsta formen i galoppen. Helt amazing var det! Vilken skillnad det blev direkt på henne. Åh vad glad jag är nu :'D Vi låg mest på en volt och gjorde så att hon böjde sig ordentligt runt min innerskänkel. Jag har alltid tyckt att hon gjort det men nu märker jag verkligen hur hon gjorde det. Så nu vet jag hur hon ska kännas innan hon går riktigt böjd i hela kroppen och jobbar ordentligt igenom kroppen. Sen mot slutet fick och också en mycker mer ärligare form.

Nu ska jag fara till Kusbanan och hjälpa Mye. Det blev inget igår eftersom att jag for bort och det regnade.
Sen ska jag ut och gå med Bella pluttan :'D hon har säkert träningsverk ;)!


Kommentarer
Postat av: olivia

jo det kanske det inte gör, det är väl jag som bara är van vid att man skriver där nere ;)

2011-07-13 @ 12:07:53
URL: http://heztcheyerna.blogg.se/
Postat av: Anni

Riktigt fin häst du har!

2011-07-13 @ 12:32:23
URL: http://teamoveson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0