angelina-låång

Idag for jag ut och red en lång ritt på typ 1 timme 15 min. For bäckänget. Skrittade väldigt mycket. Och bara lät henne trava på långa tyglar vissa delar. Tog en galopp upp för brännanvägen. Hon var ganska jobbit just då. Hon kollade as mycket på allt.. Men sen gick det bättre då jag sa till henne. Min lilla plutt fattar inte alltid vad som är rätt och fel ;)
Hon var varm efteråt och lite svettig när jag kom hem.
Känner att jag inte har så stor tagg på att blogga längre.. Känns som jag skriver samma saker helatiden. Tycker det är grymt enformigt..
Bilden är fotad av min lillasyster. (bild från igår)

Kommentarer
Postat av: Angelika

Du tänker inte på att sluta blogga va? O: Det får du inte

2011-07-26 @ 22:36:21
Postat av: Sofia Englund

Bara glad över att du uppdaterar!

2011-07-27 @ 00:10:14
Postat av: Kajsa

Fin bild:)

2011-07-27 @ 10:43:51
URL: http://kajssat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0