angelina-natt inlägg

Jag och Olivia gick ut och gick med Bella i grimma och grimskaft. Vi gick i 1 timme. Det var mysigt och bra för Bella att sträcka på sig lite.
Sen har jag ridit Rhum i dag. (en arab) Han tyckte jag hade aldeles för höga krav på han så har var en riktig tjus skalle.. Men mot slutet gick det mycket bättre. Men jobbit vare :O! och kul såklart :D!

Imorgon ska jag fara och rida Emelies ponny Vind Fari. Har ridit han 1 gång förrut och jag tycker han väldigt trevlig. En vädligt speciell ponny är han också! Kan typ piaff och spanskskritt och massa coola grejer :D

Filmen från idakursen och på lisabeth har jag inte hunnit göra en. Men ska försöka hinna med dom imorgon!

Sovgott allesammans!


Bli bra nu....<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är en konst att rida en häst som Rhum som kräver både driv, broms, mjuk hand och mycket stöd på samma gång. Och bestämdhet!

2011-07-16 @ 20:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0