angelina-Olivia

Idag fick Olivia rida ut på Bella. Bella hade skött sig superbra. Låter kanon tycker jag. Medans hon var ute och red på Bella så passade jag på att borsta upp Vanillin och Hamilton.

Började med Vanillin och hon var grymt mysig. Hon stog bara där med spetsade öron och såg grymt förväntans full ut. Hon trodde väll att jag skulle ta med henne ut på en ritt. men så var det inte tyvär.. Men jag borstade henne fint och sprayade henne med myggspray.

Sen tog jag in lilla Hamilton. Han tyckte det var jätteskönt att bli borstad. Bara stog och blundade. Så söt lilla ponnyplutt :]! Sen sprayade jag han också. Sen tog jag ut han till Vanillin i hagen igen. Sen kom Olivia och Bella tillbaka.

Nu ska jag och Olivia se film. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0