angelina-semester

I natt far jag mot eskilstuna så jag kommer inte kunna uppdatera varken bloggen eller min bdb... Känns igentligen ganska skönt att bara få slippa allt och fara och ta det lugnt. Det kommer ta runt 10 timmar i bil på väg ner mot kusinerna. Men jag får väll lov att lyssna på musik och roa mig på annat vis;)
Jag kommer hem Tisdag natt igen med nya tag och ska då uppdatera bloggen igen. Tråkit för Amanda att blogga själv men det får hon stå ut med :)!
Idag får Bella vila som hon nu ska göra 4 dagar frammåt. Hon får också en liten mini semester. Jag ska snart packa klart dom sista grejorna och sen ska jag sova lite så jag orkar dra mig till bilen i natt ;)!
Ni får ha det superbra medans jag är borta!!
Lyckatill i morgon Amanda på tävlingen!!♥



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Superhärlig bild, och jättefin blogg! :)

2011-07-29 @ 21:56:52
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0