angelina-tagga!

Nu ska jag bara äta nått sen ska jag gå ut och göra iordning Bella inför ida kusen ikv. Ska rida kl 17:30 till 18:00.
Så blir en 30 minuters kurs. Hoppas hon är lika fin idag som hon var går.
När man rider för Ida brukar man oftast rida lösgönade och det behöver verkligen Bella. Så jag hoppas jag kommer få bra tips och övningar som jag kan fortsätta med :)!

Sen ikv ska jag troligtvis hjälpa Mye med Rhum. Ska också fota dom.

Igår kollade vi Vanillin igen. Vi såg faktiskt inte så mke hälta :'D faktiskt syntes det ingenting... Så vi ska ringa Anna sen och se om hon har tid att komma och kolla till henne. Hoppas hon är bra igen. Hon kanske bra hade sträckt sig endå :'D!
Fast ordentligt!

Nu ska jag gå hejdå:D!

Kommentarer
Postat av: Mye Nordlund

Lycka till på Idakursen :D



Hoppas verkligen Vannis blir bra :'D

2011-07-12 @ 16:36:21
URL: http://kdrfryttarna.blogg.se/
Postat av: Emelie Noreen

Hej, lycka till på kursen hoppas det går bra :)

När kommer bilderna på Hamilton-?? :)

2011-07-12 @ 21:30:43
URL: http://emelieponnyryttare.blogg.se/
Postat av: Hanna O-L

Vad roligt att hon är bättre!

Tyvärr så har inte pappa och Anna farit från Skåne än så det kan dröja innan dom kommer hem..:/

2011-07-12 @ 22:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0