angelina-yey..

Idag ska jag nog rida ut på Bella litegrann och sen så ska jag typ städa i huset. Ser ut som ett bomb ner slag i mitt rumm. Jag är hemma själv i 2 dagar nu så nu äre jag som får hålla ordning. Känner mig inte helt pigg idag heller. Har sjukt ont i halsen. Kan knappt prata ibland. Men annars är det väll helt okej!

På tisdag ska jag rida för Ida igen. Hon är så gymt bra. Men eftersom att Vanillin är halt så tar jag Bella istället.
Ska bli spännande och se vad Ida tycker om Bella ;)!


Kommentarer
Postat av: Vilja - Sveriges största Häst&Kalv-blogg!

Gud vilken snygg header! :D



Jag håller förresten på och försöker samla ihop alla hästbloggar i en lista för att vi hästbloggare lätt ska kunna hitta nya hästbloggar att läsa (kanske en ny favoritblogg?). Denna lista kan även förhoppningsvis påverka t.ex blogg.se att göra en kategori för hästbloggar på framsidan. Kanske påverkar det även Blog Awards och liknande, för chansen att vi ser rena hästbloggare där är minimal, hur stora de än är.



Så det skulle vara kul om du ville anmäla dig till denna lista. Och skriv gärna också hur du skulle vilja kategorisera din blogg; t.ex Dressyr, Hoppning eller så :) Du kan läsa mer här: http://kalvgalen.se/2011/july/samla-ihop-hastbloggar.html

2011-07-09 @ 20:50:18
URL: http://kalvgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0