olivia-gästbloggar

Idag red jag Angelina ponny Bella. Hon är en tittig ponny som är väldigt nyfiken på nästan allt när man är ute och rider. Jag red sjövägen och hon var pigg och frammåt.

Travade ganska mycket och tog en galopp på slutet. Det var jättemycket flugor och brems. Jag fick prova rida i Angelinas nya sadel och den var SUPERHÄRLIG att rida i! Den var som att sitta i en fåtöljl nästan. Supermjuk!

Efter att jag varit ute och ridit var hon svettig för det var så varmt så hon fick mycket myggspray på sig så krypen inte biter henne. Sen fick hon gå ut i hagen och rulla sig.

Nu plågar Angelina mig med skräckfilmer och jag är livrädd.. Vi var nyss ute och gav hästarna lite hö så dom klarar sig hela natten för dom sover ute.

Nu ska vi titta vidare..



världens finaste bella!♥


Hejdå - olivia - kolla min blogg!

Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAHAH, söt bild!:]

2011-07-10 @ 03:09:43
URL: http://amandasbiilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0