amanda-hoppspec

Idag när jag for ut och red på Gia var det stekande hett, drog upp ridbyxerna så långt det gick, red i linne men drog upp de så det blev en magentröjja, haha snygg ridstil ;) Men iallafall så började jag på ridbanan, men hon ville inte jobba men det var verkligen såå varmt så knappt jag orkade, så for istället och skrittade, och travade i skogen lite, var ute i bara ca 25-30 minuter men endå så var hon svettig.


Sen blev det hoppspecialen för Pikkan, och vi hoppade 5½, studs och en kombination. Och det gick faktiskt superbra, Pikkan skötte sig fint och hoppade också bra. Nån gång blev det lite tokigt men det var då jag själv gjorde fel, annars gick det super. Men var också väldigt varmt, men som tur hade det blivit lite svalare iallafall. :)

Båda bilderna är fotade av Nina Löfgren


Kommentarer
Postat av: Matilda

Fina bilder!!

2011-06-08 @ 21:52:25
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0