amanda-hovis

Nu har hovslagaren varit här klart, och idag var det ju bara Gia och Pikkan som skoddes, pedro skoddes ju förra veckan. Och Gia var duktig som vanligt, haha och faktiskt så var Pikkan det också. Tidigare har hon ju börjat hoppa vissa gånger när dom ska verka bak och kan börja kicka, så har tränat mycket på det och idag gjorde hon ingenting alls, utan stod snällt och lugnt, så träningen har gett resultat :D
Dessutom tyckte kjell att hon blivit jättefin i kroppen och musklat på sig sedan sist, kul att höra! :)

Pikkan får vila idag, men ska ut på Pedro en sväng, vi ska busa på ängarna hade jag tänkt, sen ska jag ut och gå med Gia, hon blev ju nyskodd så ska bara ta det lugnt. :)

Kommentarer
Postat av: ida ;)

hej, jag hittade eran blogg av en slump. Jag är Ida, pedros gammla ägare! ;) Guuh va fin han är! ni är så duktiga med honom, han fick verkligen ett toppen hem! ;)

2011-06-23 @ 23:07:37
URL: http://iiidanoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0