amanda-ridhuset

Kom till ridhuset kring halv 7,  var lektioner på stora utebanan där jag och Angelina skulle hoppa, men fanns två hinder på lilla banan så angelina byggde upp en kombination, men själv ville jag hoppa serie med Pikkan eftersom jag bestämmt mig för det, så under tiden hon hoppade red jag dressyr på Pedro.

Vissa stunder var han verkligen jättefin, medans vissa stunder blev han stark. Men jag är endå nöjd över dagen, det enda som satt lite dåligt var halterna och travökningarna, så tränade lite extra på det.
Men red igenom både lc:2 och lb:1 programmen och det känndes hyffsat iallafall :)
Sedan duschade jag honom.

Sen tog jag ut Pikkan, red fram mycket på volt och tränade på att få koll på båda sidor, och även att hon bjöd frammåt.
Sen började jag hoppa lite, hade två studs, sedan ett galoppsprång till ett räcke och sen ett till galoppsprång till ett räcke. Hade inga höjder utan rullade på lite lägre hinder. Och hon skötte sig superbra, hoppade som en klocka nästan hela tiden, sedan tog jag bort studsen innan och gjorde en trekombination, även de på låg höjd och det var inga som helst problem, sedan gav jag mig :)

Så idag är jag nöjd med alla ponnyer, Gia skötte sig ju också superbra idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0