amanda-ridning

Red ut på Pikkan, och hade hacket. Hon var ganska på idag, sen lite framtung så red lite på en äng, sen blev det bättre. Var inte ute länge bara ca 3O minuter eftersom det var så varmt. Men hon var trött och nöjd efteråt.

Gia såg konstig ut idag igen, så jag bestämmde mig för att prova böja henne, (inte för att jag kan det precis men vet ju på ett ungifär) och det såg inte helt okej ut speciellt vänster bak. Böjde aldrig fram, vi ska endå ringa hit en veterinär eller åka in till kliniken igen.. Orkar inte en gång till. Dock är jag ju inte helt säker, men vill kolla upp henne för säkerhetens skull. 
Så gick bara ut och gick med henne en kort sväng, och stannade på en äng så fick hon stå och äta massor med gott gräs, jättemycket fanns det, och det uppskattades. Sen stod jag och myste och pysslade med henne i stallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0