amanda-tävlingsresultat

Vi åkte hemifrån kring halv 6, var framme kring halv 9. Så vi hade endå ganska god tid på oss :)

Framridningen till första klassen känndes han riktigt riktigt fin, tränade mycket på att rida olika tempoväxlingar, på så sett får man fortast fram det bästa hos honom, att han tar ut steget och jobbar ordentligt.
Väl inne på banan spände han sig och blev lite seg, vissa stunder var han fin, men när jag kom ut trodde jag att jag skulle få en procent på typ 5O, känndes inte så bra då han har gått betydligt bättre och jag ridit betydligt bättre men endå så fick vi högre än jag fått tidigare, fick en procent på 7O,35 % och dessutom så vann vi den klassen :D
Men tror det känndes värre än vad det såg ut, för på filmen såg det betydligt bättre ut än vad det känndes!

Andra klassen gick han också kalasfint på framridningen, tränade lite samma saker. Red inte fram så länge eftersom han redan gått en klass, men red igenom alla gångarter lite.
Inne på banan känndes han bättre, han gick fram mer och var mer avslappnad, men vissa stunder vek han av lite för mycket i nacken, men annars känndes han betydligt finare denna klass så jag var jättenöjd.
Då var det en ny dommare och hårdare bedömning men fick 65,17 % i den klassen, och fick en tredje placering!

I helhet med dagen är jag verkligen nöjd, Pedro är helt underbar :D
har varken bilder eller film just nu, men det kommer såsmåningom.

Kommentarer
Postat av: Petra

Gud vad kul! GRATTIS :D

2011-06-19 @ 21:22:39
URL: http://alwaystry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0