angelina-förlåt mig!

Jag har inte hunnit uppdatera nånting för mina dagar har varit fulla och jag har inte hunnit att göra något inlägg!
Håller på att testa sadlar så det är värsta beslutsångesten!
Testade en santa cruz merina på Vanillin igår. Den va skön och tyckte bra om den. Den satt ocksåm bra.
Testade samma sadel på Bella idag och den satt också superbra på henne! Så santa cruzen sitter bra på båda!
Sen idag testade jag en annan som jag inte kan namnet på.. Det satt också bra men var inte alls lika skön som santa cruzen!
Hoppade också i båda sadlarna. I santa cruzen får jag lite lättare '' stol sitts'' men min tränare säger att man tränar bort det fort.
Och i den andra sadeln så blev det as kontsigt.. Hade en väldigt frammåt lutat sits i den så nästan tvärt om på den.
Imorgon ska jag rida i santa cruzen engång till sen ska jag bestämma mig för vilken av dem jag ska ha. :)


Kommentarer
Postat av: sara

jättefina bilder :D

2011-06-09 @ 20:54:53
Postat av: L.A.C

gud vad fin blogg! besök gärna vår ridblogg!

/Annie, Linda & Cattis!

2011-06-09 @ 22:33:24
URL: http://ridgalen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0