angelina-glömde!!

Asså jag har glömtbort helt att blogg idag. Har varit funktionär på lokala hästhoppningen idag. Var först tidtagare sen va jag banpersonal. Det var riktigt bra väder ute sol helatiden så jag har bränt mig asmycket i ansiktet är knall röd och det svider som ***! Idag följde tove mig hem efter tävlingen och red lite mig på båda mina ponnyer. Det var kul att tove kände skillnad på dom båda! Är så glad att någon annan märker skillnad på dom! Ska sova nu, bloggar från mobilen det är därför jag inte kan dela in texten. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra med mina ponnysar får väll hitta på något! Nä måste jag sova! Godnatt alla underbara blogg läsare:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0