angelina-igår!

Igår var det tänkt att jag skulle hoppa linje, Men då jag och Amanda kom dit så var det lektioner där nere.. Så hon började rida pedro och jag hade ju bara Vannis med mig, så jag ställde bara upp en kombination. Med oxer räcke. Hon hatar att hoppa oxer först sen räcke men nu gick det bra! Hoppade som högt 80cm. Hon var inte så konsentrerad igår. Kan bero på att jag red i min nya sadel som kom hem till mig igår ;).

Men iaf i slutet blev det bättre och hon hoppade mycket bättre!

Här är lite bilder som Olivia har fotat!














Måste verkligen slipa till min sitts nu. I min förra sadel var det så svårt att komma ur sadeln. För den var så djup i sittsen. Nu när jag har flatbak är det annorlunda på Vanilin. Så ja min sitts kommer toligtvis vara katastrof nu dom kommade veckorna :/! Min tränare sa att byta sadel är nätsan som att byta häst.
Jag lovar att jag ska gträna stenhårt på min hoppsitts!

Fast nu var det ju så lågt också och jag tycker det är svårt att veta hur man ska stå då.. För dom behöver ju inte alls lika mke efter gift efter som att hon inte sträcker ut lika mycket. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0