angelina-midsommar!

Glad midsommar alla underbara bloggläsare!:D
Hoppas ni får ha en lika bra kväll som jag kommer få på ridhuset ;D!

Men nu ska jag snart fara och äta middag på söder. Kommer bli smaskens att få i sig lite mat. Sen kommer jag såklart äta godsaker också.

Blir nog att ta Vanillin till ridhuset sen rida ut på bella efter i spö regnet. Ja vet att det är tragiskt.. Det har regnat hela dagen. Fy asså :( trodde de skulle bli en fin och solig midsommar.. Men nej..:(! Men som dom säger det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder :D! HAHAHA!

Ha en bra kväll. Mer uppdate sen kanske ;)!

Jag och Bella i våras! så klart kollar jag på myror..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0