angelina-regnit...

Idag spö regnar det. Så det blir ingen hoppning idag. Jag och Olivia ska ut och rida istället i regnet.. känner verkligen ingen tagg på de just nu. Så ja vi får se hur blöta vi är när vi kommer hem sen. Blir säkert kul ändå.
jag tror att vi ska intervall träna dom idag eftersom att det inte är så där supervarmt och då orkar dom mera ju! Vanillin har inte sådär superbra kondition längre typ.. Bara muskler. Bella samma sak.

Så nu blir det mycke intervaller igen ett tag sen ska jag försöka att underhålla deras kondition bättre! När jag tex hoppar så hoppar jag ju inte mycket. vet endel som typ hoppar jätte mycket när dom hoppar och dom hoppar 1 gång i veckan. Jag hoppar inte så många språng. Och det är skonsamt för hästen. Och ja jag hoppar 1 gång i veckan. Ibland blir det 2 men inte ofta.

Nae nu ska jag ut i regnet! mer uppdatering sen!

Kommentarer
Postat av: sanna

hej, jag är ett stort fan av eran blogg :) vem har gjort eran bloggdesign ?? :)

2011-06-20 @ 18:20:15
Postat av: Julia Söderqvist - foto

Gud vad fin blogg! :)

2011-06-20 @ 18:27:06
URL: http://julialaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0