angelina-snart ut

Ska snart ut och rida på lilla Bellabus :D Ska bara ta en liten sväng eftersom att det är så sjuktvarmt.. Dör här inne i mitt rum så ska skynda mig ut strax.

På onsdag får vi vårat efterlängtade sommarlov. Jag hoppas jag får bra betyg nu så jag får mig in på den skola jag vill gå. Jag vill gå Handels på A-torp. Så vi får hoppas på det bästa? Men är inte så jätte dålig i skolan sköter den bra :D. Men ja jag har lite funderingar om min ponnyer eftersommaren.. Kommer jag orka med 2 nästa vinter också? tyckte det var jätte jobbit nu i vinter då jag slutade 3 och nu slutar kommer jag sluta 4.. Säger inget än men få se hur de blir..:)

Okej vi kör på en dagens gissning:D!
Hur många poäng kommer jag ha när jag går ut?

Mellan 140-290
(vet inte riktigt själv än men den som svarar rätt först får länkning på onsdag!)

Kommentarer
Postat av: nina

kan inte säga att du gjort rätt val när du valde handels... kanske förändras när du börjar ettan, men det är faktiskt ingen värd linje att gå. det finns typ för dom som inte har tillräckligt med poäng att få sig in någonannanstans, lr dom som inte bryr sig om skolan och skolkar typ.. till och med min lärare har sagt det.. :/ så hoppas för din skull att det är förändrats till nästa år :)

2011-06-10 @ 15:18:33
URL: http://ninassecret.blogg.se/
Postat av: M

Om du skulle sälja en av dina ponnyer efter sommaren, skulle det bli Vannis eller Bella? :o

2011-06-10 @ 15:19:47
Postat av: Fredrika Bergmasth :)

240 kanske? :)

2011-06-10 @ 23:12:47
URL: http://fredrikabergmasth.blogg.se/
Postat av: sofie

runt 220 kanske? :)

2011-06-11 @ 10:20:36
URL: http://baratrixies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0