angelina-trött!

Nu ska jag gå och sova. Hoppas ni har haft en bra idag idag!

Jag och Olivia for ut och red på en mysig sväng med hästarna. Det tog typ 45min. For bara brönenrunt. Det var iaf mysigt. Olivia tog Bella och jag tog Vannis.

Imorgon ska jag typ hoppa båda :D! Ska hoppa en serie hade jag tänkt, hoppade ju Vannis i fredags.. Men hoppade inte många gånger och inte högt så jag kan nog hoppa imorgon igen utan att hon skulle bli less på det. Hahah varför skulle hon ens bli less? xD Näe men jag ska hoppa serie och kanske blir samma serie för båda :)

Nae nu ska jag sova GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!

på din blogg designer är det ju 4 häst, är alla de dina häst? :)

jätte fin blogg btw :D

2011-06-20 @ 19:47:26
URL: http://linalarssoooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0