angelina-uteritt

Jag och olivia for ut och red idag tog 50min. Belv bara att mysa på och ta det lugnt.
Ikväll ska jag och Olivia äta på restaurang och lyxa på, Så jag ska snart gå och ta mig en dusch. Idag är det bara 12 grader ute och målnit. Skit dåligt och kallt äre! Men igår var det faktiskt lite för varmt.

Jag och olivia har också varit i klutmark idag och sett min bror köra folkrace! Har verkligen saknat det! Min bror kom tyvär inte till final men det var kul att se det endå! Dom ska tväla nästa helg i älvsbyn. Då ska jag också följa med och ta med min kamera ;D!


Kommentarer
Postat av: e

SÅ FIN ponny!! tror seriöst att jag är kär i den xD ;D

2011-06-13 @ 14:12:52
URL: http://ryyttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0